torstai 19. toukokuuta 2016

#tj100

Heippa!

Tänään aattelin tulla kertoon tänne jotain ajatuksia mitä mulla on mun lähtöä koskien tällä hetkellä. Otsikon luettua varmaan hoksaattekin, että tänään on 100 päivää siihen, että lähden lätäkön toiselle puolelle Ranskaan. 

Aika on mennyt ihan älyttömän nopeeta, muistan vielä lähes kaksi vuotta sitten, kun mietin että vasta vuoden päästä pääsen tekeen vaihtovuosihakemuksen! Ja nyt jo siitä on lähemmäs vuosi ja mulla on enää 100 päivää täällä Suomessa ennen kuin lähden. Välillä toivon, että oispa mulla vielä enemmän aikaa täällä, että voisin tehä kaikkea kivaa, olla vaan, nähdä paljon kavereita ja valmistaa itteäni enemmän tätä vaihtovuotta varten, mutta toisaalta ei siihen loppujen lopuksi kaikilta osa-alueilta osaa eikä edes pysty mitenkään valmistautua. Mutta välillä kyllä toivon, että olisin jo siellä.

Tänään en sitä kuitenkaan vielä toivo. Haluan hengittää vielä rauhassa nää 100 päivää, ennen kuin mut heitetään vuodeksi "tuntemattomaan" missä hengitystaukoja ei kauheasti tule olemaan. Todella innoissani kuitenkin oon lähdössä!

Nyt ei paljoa muuta kirjotettavaa tuu mieleen, kirjotin tän tosiaan 15.5., eli oikeasti tänään lähtöön on vain 96 päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti